Часопис за Дизајн
Часопис за Дизајн
Кућа

VH Green

Кућа Кућа је зелено проширена и у планарним и у стереоскопским размерама, што ствара добро окружење и за становнике и за град. У сунчаној азијској регији, Бреезе Солеил користећи ово зелено је врло ефикасан начин размишљања. Не може се добити само функција сунцобрана током лета, већ и заштита приватности, избегавање ефекта буке и ефекта хлађења аутоматским наводњавањем.

Црква

Mary Help of Christian Church

Црква С обзиром на ширење католичке заједнице и све већи број туриста на острву Самуи, Сураттхани. Екстеријер цркве хришћанске цркве Марије Помоћ дизајниран је у комбинованом облику руке која се моле, угаона крила и зраке Светог Духа. Унутрашњи простор, сигурност као у мајчиној материци. Коришћењем дуге и уске светлосне празнине и велике лагане изолационе конструкције, бетонско крило које пролази кроз свјетлосну празнину изграђено је да створи сенку која се стално мења с временом, а истовремено задржава комфорну унутрашњост. Смањите симболичну декорацију и употребу природног материјала као понизни душевни мир док молите.

Стамбена Кућа

Abstract House

Стамбена Кућа Резиденција користи модерну естетику задржавајући централно двориште, што евоцира традиционалну кувајтску праксу у изградњи кућа. Овде је резиденција дозвољена да призна и прошлост и садашњост, без сукоба. Водена карактеристика на корацима главних врата се извлачи према ван, стакло од пода до плафона помаже да се простори отворе више отворе, омогућавајући корисницима да без напора пролазе између споља и изнутра, прошлости и садашњости.

Софа

Shell

Софа Кауч Схелл појавио се као комбинација обриса морских шкољки и модних трендова у имитирању екоскелетон технологије и 3Д штампања. Циљ је био креирање кауча са ефектом оптичке илузије. То би требало бити лаган и прозрачан намештај који се може користити и код куће и на отвореном. Да би се постигао ефекат лакоће, коришћена је мрежа најлонских ужади. Тако се тврдоћа трупа уравнотежује ткањем и мекоћом линија силуете. Чврста база испод угаоних делова седишта може се користити као бочни столови, а мека надстрешница и јастуци довршавају композицију.

Ресторан

Chuans Kitchen II

Ресторан Цхуан'с Китцхен ИИ, која као медијум узима и црно земљано посуђе Сицхуан Иингјинга и минирани земљани материјал из градње метроа, експериментални је ресторан изграђен на основу савременог експеримента традиционалне народне уметности. Пробијајући границу материјала и истражујући савремени облик традиционалне народне уметности, Инфинити Минд је извадио заптивке одбачене након испаљивања Иингјингове црне керамичке посуде и искористио их као главни украсни елемент у Цхуановој кухињи ИИ.

Фотеља

Infinity

Фотеља Главни нагласак дизајна Инфинити фотеље је управо на наслону. То је референца на симбол бесконачности - обрнуту цифру од осам. Као да мења облик приликом скретања, постављајући динамику линија и рекреирајући знак бесконачности у неколико равни. Наслон за леђа спаја неколико еластичних трака које творе спољну петљу која се такође враћа симболици бесконачног циклуса живота и равнотеже. Додатни нагласак ставља се на јединствене клизне ноге које сигурно фиксирају и подупиру бочне дијелове фотеље баш као што то чине стезаљке.